poniedziałek, 29 września 2014

Ręcznie malowane koszulki

Cześć Kochani! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka koszulek z ręcznie wykonanymi nadrukami. Są one oczywiście malowane przeze mnie. Uwielbiam to robić, ponieważ mogę stworzyć na koszulce co tylko sobie wymarzę. Farby się nie spierają więc nie jest to koszulka "idealna" tylko do pierwszego prania.

Nie maluję zbyt długo, nie mam kilkuletniego doświadczenia ani też nie jestem plastykiem, więc nadruki nie są wykonane perfekcyjnie. Zrobiłam takich koszulek już dosyć dużo jednak w tym poście pokażę Wam tylko niektóre.

Pierwsza koszulka jakiej wstawiam zdjęcie to mój zdecydowany faworyt. Ten tekst już od dawna mi się podobał i nie każdy od razu wie co on oznacza. Spotkałam się już z pytaniami dlaczego napisałam to odwrotnie, przecież tak nie powinno być, jednak informuję wszem i wobec, że wszystko jest tutaj zamierzone. :)
Koronę nie było łatwo namalować, bo jak widać ma dosyć dużo szczegółów, których wykonanie pędzelkiem nie jest najprostsze ale chyba jakoś sobie poradziłam.


Kolejna koszulka, która również bardzo mi się podoba to koszulka PARIS. Myślę, że kluczowym elementem tego napisu jest właśnie ta wieża Eiffla. Myślę, że nadaje ona temu napisowi takiego hmm.. charakteru? Nie wiem jak to nazwać, zobaczcie sami :)


Następna koszulka, to koszulka, która nie wszystkim może się spodobać. Jednak uważam, że wszystko powinno się traktować z przymrużeniem oka i przede wszystkim cieszyć się życiem. Mi osobiście koszulka bardzo się podoba, dlatego właśnie zrobiłam na niej taki napis :)


Takim optymistycznym akcentem zakończę tego posta, bo nie chcę żeby był zbyt długi i nudny. Na pewno w innych postach pokażę Wam jeszcze inne moje koszulki. Może nawet pomyślę nad jakimiś stylizacjami z nimi.

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, zapraszam do komentowania.


Pozdrawiam, Neejsi.



15 komentarzy:

  1. fajne koszulki ;D
    obserwujemy?
    lejzita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow muszę przyznać, że te T-shirt'y serio świetnie wyszły *.*

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent. Tez chcę taka koszulkę. :)
    http://fashioninherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż nie twierdzę że to talent, po prostu wielkie chęci :P

      Usuń
  4. Jeny.. cudooo! :) Obserwuję! :) http://teenparaglider.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. SLICZNE SA
    MASZ OCHOTE NA WSPOLNA OBSERWACJE BEDZIE MI MILO :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te koszulki :)
    Klikniesz u mnie w linki sheinside?Oddzieczę się
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, chętnie bym je przygarnęła :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli chcesz to zostaw link do swojego bloga, a postaram się tam wpaść.
Staraj się napisać coś więcej niż jedno słowo ♥